سنسور Ifm چیست؟

سنسور Ifm چیست؟
شرکت ifm یک شرکت آلمانی است که به صورت تخصصی در زمینه‌ی تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت می‌کند، بخش مهمی از تولید این شرکت به تولید سنسور مختص دارد. بازار فروش و خرید سنسور ifm رونق خوبی دارد، از ویژگی‌های خوب شرکت آلمانی تولید کننده‌ی سنسورهای ifm تعداد نمایندگی‌های بالایی است که در سراسر کشور دارد. سنسور کمیت‌های مختلف مثل دما، رطوبت و فشار را اندازه‌گیری می‌کند، سنسورها از مهم‌ترین قطعات اتوماسیون صنعتی به شمار می‌آیند و کاربرد بالایی دارند. انواع مختلف سنسور از اجزای اصلی دستگاه کنترل اتوماتیک محسوب می‌شوند که می‌توانید مدل‌ها و سری‌های مختلف آن را از فروشگاه دقت تجهیز تهیه کنید.
سنسور محصول شرکت ifm قطعه‌ای الکتریکی است که وظیفه‌ی تبدیل تغییرات مختلف به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارد. شرکت ای اف ام با تولید قطعات صنعتی و سنسورها در مدل‌ها و سری‌های مختلف نظر بسیاری از مشتریان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این کمپانی بزرگ آلمانی با استفاده از تکنولوژی و فناوری برای طراحی و تولید ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی نیاز بسیاری از صنایع غذایی، دارویی، سیمانی، صنایع فولاد و ماشین آلات صنعتی را بر طرف کند.
یکی از سنسورهایی که کاربرد بالایی برای صنایع صنعتی دارد، سنسور القایی ساخت کمپانی ifm می‌باشد، سنسور القایی در دمای بالا مقاومت خوبی دارد، همچنین دقت سنسور القایی از دیگر ویژگی‌های خوب آن به شمار می‌آید. سنسور القایی آی اف ام بیشتر برای گوشی‌های همراه، فضاهای بهداشتی و صنایعی که به روانکاری نیاز دارند، کاربرد دارد. از ویژگی‌های خوب سنسور القایی این است که به تماس فیزیکی نیازی ندارد، این رو برای مکان‌هایی که با گرد و غبار سر و کار دارد و دسترسی به آن‌ها با چالش رو به رو می‌باشد، بسیار مناسب است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *